Argo Blockchain, Celsius ile anlaşmazlığı çözdü

Argo Blockchain PLC Çarşamba günü yaptığı açıklamada, devam eden bir davadaki iddiaların çözüme kavuşturulduğunu; Celsius ile dostane bir karara vardığını söyledi.

Haber Merkezi
Haber Merkezi Tüm Haberleri

Kripto para madenciliği şirketi, Argo'nun Celsius'a 6,3 milyon dolar ödediği 2020 kira sözleşmesini feshetmeyi kabul ettiklerini söyledi.

Ayrıca iki şirket, Celsius'tan Argo'ya Bitcoin şeklinde bir ödeme karşılığında madencilik hizmetleri anlaşmasını feshetmeyi kabul etti.

Çözüme kavuşan olayın ardından Argo'daki hisseler %4,2 artışa geçmiş durumda.

Şirket, ay boyunca 185 bitcoin veya bitcoin eşdeğeri çıkardı ve 2021 toplamını 1.831'e getirdi. Argo Blockchain'in bitcoin madencilik geliri, madencilik kapasitesini artırdığı için Kasım ayında yaklaşık %15 artarak 8,29 milyon £ (11 milyon $) oldu.

Londra merkezli şirket, Ekim ayında 167'den 185 bitcoin çıkardı. Şirket Salı günü yaptığı açıklamada, 2021 için toplam üretiminin 1.831 olduğunu duyurdu. Madencilik karı da yaklaşık %15 artarak 7.13 milyon sterline (9.63 milyon$) ulaştı. Madencilik kapasitesi saniyede 310 petahash artarak 30 Kasım itibariyle saniyede 1.605 exahash'a ulaştı. Petahash ve exahash, hesaplama gücünün ölçüleridir.

Argo Blockchain (LSE: ARB, NASDAQ: ARBK), Londra Menkul Kıymetler Borsası'nda işlem gören tek kripto madencisidir. Eylül ayında Nasdaq Global Market'te işlem görmeye başladı. Londra hisseleri yayın sırasında yaklaşık %5 daha yüksek işlem görüyordu.

08 Ara 2021 - 12:20 - Kripto Para


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Popüler Ekonomi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Popüler Ekonomi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Popüler Ekonomi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Popüler Ekonomi değil haberi geçen ajanstır.